scurtă descriere …

(Partea a II-a)

Bună!

Am revenit, deși nu știu câtă nevoie de a scrie s-a simțit în lipsa mea pe acest blog… Cert este că am timp liber mai mult decât de obicei și voi încerca să fiu atât obiectivă, cât și subiectivă în cele tehnoredactate, că doar este un blog personal și public. 🙂

Nu sunt lipsită de modestie, iar prin intermediul acestui blog doresc să reiau ceea ce am lăsat cândva în urmă: jurnalul unei tinere simple, respingătoare de falsitate și de prostime cu privire la mediul înconjurător, ulterior trecută într-o mică măsură prin viață. Cu siguranță, voi fi criticată (pozitiv sau negativ) după această compoziție, dar sunt sigură că în fiecare dintre noi există un sâmbure de adevăr și mai ales de nemulțumire. Așa suntem noi, ne gândim mai întâi la cele din jur și apoi ne înclinăm gândurile asupra propriei persoane, respectiv asupra remedierii unor aspecte ce țin de caracterul sau personalitatea noastră.

În orice caz, viața este frumoasă și trebuie să profităm de orice clipă pe care o trăim chiar și atunci când dormim!

Spor la lectură! 🙂

–––––––––––––––––––––––

(Partea I)

Buna seara!

este 17:57… o zi destul de mohorata din vacanta de vara cea mult asteptata…

Da, este suficient de bizar faptul ca intr-un astfel de moment sa te „tii” de redactarea unui articol. Recunosc: nu sunt o persoana destul de atrasa de actul in sine de a scrie, dar atunci cand am oportunitatea de a face aceasta, nu ezit. Insa, in ciuda acestui aspect, doresc sa castig cheia pentru a deschide portita catre deslusirea acestei arte!

Consider ca actul scrierii este o arta; iar arta inseamna talent si nu numai… este o opinie care imi apartine si sunt convinsa ca si alte persoane ar fi de acord cu mine! Inca din copilarie am fost tentata sa expun gandurile pe o foaie sau intr-un caiet pentru a ramane dovada vie a personalitatii mele…

Dupa cum „graieste” titlul, voi incerca sa fac o scurta autocaracterizare..

Sunt o fire comunicativa, imi place sa discut pe teme diverse… bineinteles, cu argumente pro si contra. Dar atunci cand stiu ca nu mai este cale pentru a argumenta o teza/ idee, prefer sa renunt, sa ma retrag intrucat totul ramane in van si recunosc trufasa ca nu am dreptate!

Ceea ce fac acum m-ar ajuta indeosebi in a dezvolta o trasatura dominanta in cariera pe care mi-am ales-o . Primul pas a fost admiterea la o facultate in care domeniul filologic este omniprezent, iar debutul in a scrie (de exemplu: pe un site-blog) articole reprezinta un pas secund spre reusita… Sunt convinsa ca prin intermediul acestui blog voi reusi sa aduc la suprafata acea trasatura ce a stat enigmatica, fara a avertiza vreo intentie de „evadare” din tihna…

Sper ca articolele pe care le voi redacta in urmatoarea perioada sa fie catusi de putin de prisos, iar timpul acordat citirii sa nu fie zadarnic!

Multumesc,

Narcisa O.

2 gânduri despre „scurtă descriere …

Lasă un comentariu